03-06-2021
Bestelt u producten bij ons via uw kassasysteem? Dan gaat er voor u iets veranderen. Tot op heden kreeg uw kassasysteem niet door wanneer een product voor langere tijd niet op voorraad is bij ons. Het kassasysteem geeft dan iedere dag opnieuw aan dat het product besteld moet worden, terwijl deze niet leverbaar is.
Vanaf deze week staat een product dat langere tijd niet leverbaar is in uw systeem als “niet beschikbaar” en kan daarom niet besteld worden. Het verschilt per kassasysteem wanneer deze aanpassing precies wordt doorgevoerd.
Wilt u weten wanneer deze producten weer te bestellen zijn? Stel dan een voorraadnotificatie in op onze website. U ontvangt dan een e-mail zodra het product weer op voorraad is.
Hoe werkt het instellen van een voorraadnotificatie?
U kunt alleen een voorraadnotificatie instellen voor producten waar wij standaard voorraad voor aanhouden, maar tijdelijk of langere tijd niet leverbaar zijn. U herkent deze producten na uw zoekopdracht aan het icoon met het belletje. Het icoon is alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd.
Het instellen van de voorraadnotificatie kan op twee manieren:
Na het instellen van de voorraadnotificatie krijgt u een pop-up melding die bevestigt dat de notificatie is ingesteld. Zodra het betreffende product weer op voorraad is ontvangt u automatisch een email. U ontvangt deze email op het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waarmee u de voorraadnotificatie heeft ingesteld.
Heeft u vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag!
T 088 990 86 00
E verkoop@hollandpharma.nl