09-04-2021
Vanaf vandaag is het mogelijk om op onze website een voorraadnotificatie in te stellen voor producten die langere tijd niet leverbaar zijn. In dit nieuwsbericht vertellen wij u hierover graag meer.
Hoe herken ik producten die langere tijd niet leverbaar zijn?
In ons assortiment vindt u producten waarvoor wij standaard voorraad aanhouden. Dit zijn producten met een hoge omloopsnelheid. Het kan voorkomen dat deze producten langere tijd niet leverbaar zijn. U vindt dan bij de productinformatie onder het kopje Logistieke gegevens een datum wanneer het product weer beschikbaar is. Wanneer u de datum 10-10-2028 ziet staan, betekent dit dat de levertijd bij ons onbekend is.
Daarnaast bieden wij u ook serviceproducten. Van deze producten houden wij vanwege de lage omloopsnelheid niet standaard voorraad aan, maar bestellen deze speciaal voor u door wanneer u deze bij ons bestelt.
Hoe werkt het instellen van een voorraadnotificatie?
U kunt alleen een voorraadnotificatie instellen voor producten waar wij standaard voorraad voor aanhouden, maar tijdelijk of langere tijd niet leverbaar zijn. U herkent deze producten na uw zoekopdracht aan het icoon met het belletje. Het icoon is alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd.
Het instellen van de voorraadnotificatie kan op twee manieren:
Na het instellen van de voorraadnotificatie krijgt u een pop-up melding die bevestigt dat de notificatie is ingesteld.
Zodra het betreffende product weer op voorraad is ontvangt u automatisch een email. U ontvangt deze email op het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waarmee u de voorraadnotificatie heeft ingesteld.
Heeft u vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag!
T 088 990 86 00
E verkoop@hollandpharma.nl