nl
en
fr
Wachtwoord vergeten?

Voorraadnotificatie instellen

09-04-2021

Vanaf vandaag is het mogelijk om op onze website een voorraadnotificatie in te stellen voor producten die langere tijd niet leverbaar zijn. In dit nieuwsbericht vertellen wij u hierover graag meer. 

Hoe herken ik producten die langere tijd niet leverbaar zijn?
In ons assortiment vindt u producten waarvoor wij standaard voorraad aanhouden. Dit zijn producten met een hoge omloopsnelheid. Het kan voorkomen dat deze producten langere tijd niet leverbaar zijn. U vindt dan bij de productinformatie onder het kopje Logistieke gegevens een datum wanneer het product weer beschikbaar is. Wanneer u de datum 10-10-2028 ziet staan, betekent dit dat de levertijd bij ons onbekend is.

Daarnaast bieden wij u ook serviceproducten. Van deze producten houden wij vanwege de lage omloopsnelheid niet standaard voorraad aan, maar bestellen deze speciaal voor u door wanneer u deze bij ons bestelt. 

Hoe werkt het instellen van een voorraadnotificatie?
U kunt alleen een voorraadnotificatie instellen voor producten waar wij standaard voorraad voor aanhouden, maar tijdelijk of langere tijd niet leverbaar zijn. U herkent deze producten na uw zoekopdracht aan het icoon met het belletje. Het icoon is alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd.

Het instellen van de voorraadnotificatie kan op twee manieren:

  1. In het assortimentsoverzicht met uw zoekresultaten:
    Klik op het icoon van het belletje achter de productomschrijving. U stelt direct de voorraadnotificatie in.
     
  2. Wanneer u het betreffende product opent voor extra informatie door te klikken op het artikelnummer of de productomschrijving:
    Klik links bovenin op “Stel voorraadnotificatie in”.

Na het instellen van de voorraadnotificatie krijgt u een pop-up melding die bevestigt dat de notificatie is ingesteld.

Zodra het betreffende product weer op voorraad is ontvangt u automatisch een email. U ontvangt deze email op het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waarmee u de voorraadnotificatie heeft ingesteld.

Heeft u vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag!
T 088 990 86 00
E verkoop@hollandpharma.nl

Recall: Damhert BV roept de Coconut digestives terug.

27-11-2025

Melding wijzigen wachtwoord

23-10-2025

Jouw wachtwoord om in te loggen op www.hollandpharma.nl is inmiddels verouderd. Om er voor te zorgen dat we jouw gegevens veilig houden, is het noodzakelijk dat je jouw wachtwoord wijzigt. Je ontvangt een melding op de website om je wachtwoord te wijzigen. Om te kunnen blijven inloggen, verzoeken we je een nieuw wachtwoord aan te maken. Het oude wachtwoord werkt vanaf dat moment niet meer. Lukt het niet om je wachtwoord te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mogelijk latere levering van je bestelling. Door een gifexplosie heeft PostNL niet alle pakketten kunnen ophalen... Lees meer

05-07-2025

Vrijdagavond 4 juli heeft een gifexplosie plaatsgevonden bij een bedrijf op het industrieterrein in Borculo. Hierdoor heeft PostNL niet alle pakketten bij ons op kunnen halen. Deze pakketten worden zondag opgehaald voorlevering op maandag 7 juli.

In de media: RIVM raadt gebruik van bepaalde kruidenpreparaten af

08-03-2024

Op 5 maart publiceerde het RIVM een nieuwsbericht waarin zij het gebruik van producten met de kruiden Huperzia serrata, Tabernanthe iboga of Ashwagandha afraadt. Het RIVM heeft in opdracht van het ministerie van VWS onderzoek gedaan naar de mogelijk risico’s van deze kruiden.

Belangrijk nieuws - Orthovitaal

21-12-2023

Wij hebben belangrijk nieuws dat we graag met je willen delen! Wij kondigen met trots aan dat wij vanaf heden de exclusieve distributie van het merk Orthovitaal overnemen van Fittergy. Deze verandering biedt de mogelijkheid om te groeien en te innoveren, terwijl de vertrouwde kwaliteit en service van Orthovitaal onveranderd zal blijven.