nl
en
fr
Mot de passe oublié ?

Voorraadnotificatie instellen

09/04/2021

Vanaf vandaag is het mogelijk om op onze website een voorraadnotificatie in te stellen voor producten die langere tijd niet leverbaar zijn. In dit nieuwsbericht vertellen wij u hierover graag meer. 

Hoe herken ik producten die langere tijd niet leverbaar zijn?
In ons assortiment vindt u producten waarvoor wij standaard voorraad aanhouden. Dit zijn producten met een hoge omloopsnelheid. Het kan voorkomen dat deze producten langere tijd niet leverbaar zijn. U vindt dan bij de productinformatie onder het kopje Logistieke gegevens een datum wanneer het product weer beschikbaar is. Wanneer u de datum 10-10-2028 ziet staan, betekent dit dat de levertijd bij ons onbekend is.

Daarnaast bieden wij u ook serviceproducten. Van deze producten houden wij vanwege de lage omloopsnelheid niet standaard voorraad aan, maar bestellen deze speciaal voor u door wanneer u deze bij ons bestelt. 

Hoe werkt het instellen van een voorraadnotificatie?
U kunt alleen een voorraadnotificatie instellen voor producten waar wij standaard voorraad voor aanhouden, maar tijdelijk of langere tijd niet leverbaar zijn. U herkent deze producten na uw zoekopdracht aan het icoon met het belletje. Het icoon is alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd.

Het instellen van de voorraadnotificatie kan op twee manieren:

  1. In het assortimentsoverzicht met uw zoekresultaten:
    Klik op het icoon van het belletje achter de productomschrijving. U stelt direct de voorraadnotificatie in.
     
  2. Wanneer u het betreffende product opent voor extra informatie door te klikken op het artikelnummer of de productomschrijving:
    Klik links bovenin op “Stel voorraadnotificatie in”.

Na het instellen van de voorraadnotificatie krijgt u een pop-up melding die bevestigt dat de notificatie is ingesteld.

Zodra het betreffende product weer op voorraad is ontvangt u automatisch een email. U ontvangt deze email op het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waarmee u de voorraadnotificatie heeft ingesteld.

Heeft u vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag!
T 088 990 86 00
E verkoop@hollandpharma.nl

Disponibilités et livraisons lors des fêtes de fin d'année

07/12/2022

Nous avons des disponibilités et livraisons adaptées lors des fêtes de fin d'année. En raison de la charge supplémentaire chez nous ainsi que chez nos transporteurs, nous vous conseillons de nous envoyer votre commande à temps.

Découvrez nos idées cadeaux !

27/10/2022

La période des fêtes approche ! Les consommateurs recherchent des idées de cadeaux à offrir. Pour l'occasion, nous avons sélectionné des produits adaptés pour les fêtes. Découvrez notre sélection idées cadeaux !

Rappel de produit : Damhert Mix Choco petits biscuits aux épices sans gluten

27/10/2022

Damhert rappelle le Mix Choco petits biscuits aux épices car une étiquette incorrecte a été utilisée sur la face avant de l'emballage. Il est indiqué que le produit est sans lactose. Cependant, au verso, il est indiqué : Peut contenir des traces de fruits à coque, de lactose et de sésame.

Rappels de produits : Plusieurs produits Amaizin Tortilla Chips

27/07/2022

Amaizin rappelle divers produits des Tortilla chips Amaizin. La raison du rappel est un risque potentiel pour la santé causé par des niveaux excessifs d'alcaloïdes tropaniques. Cela n'a pas d'effet à long terme, mais cela peut causer des problèmes de santé temporaires tels que des nausées, des étourdissements et des maux de tête.

Lancement du nouveau système informatique

17/05/2022

Vous avez peut-être lu précédemment que nous sommes en train de mettre en place un nouveau paysage informatique chez Holland Pharma. Cet environnement informatique se compose de plusieurs systèmes interconnectés et nous aidera à améliorer nos processus internes, ce qui nous permettra de mieux vous servir. Par exemple, les nouveaux systèmes soutiennent nos processus logistiques pour un traitement plus efficace des commandes et optimisent notre gestion des stocks.