nl
en
fr
Wachtwoord vergeten?

Update maatregelen rondom coronavirus [19-03-2020]

02-03-2020

Beste klant,

Het coronavirus heeft een grote impact. De veiligheid van medewerkers, relaties en de continuïteit van zowel onze als uw bedrijfsvoering staat bij ons voorop. Wij hebben daarom een aantal maatregelen opgesteld en vragen hierbij om uw begrip en medewerking:

1. Bestellen en levering
Vanwege het coronavirus ondervinden wij momenteel grote vraag naar producten als desinfectiemiddelen (o.a. handgel en alcohol) en mondkapjes. Ook de vraag naar weerstandsverhogende producten, tissues, zakdoekjes, thermometers en paracetamol is groot. Wij zetten alle zeilen bij om u op tijd het juiste product te leveren. Wij treffen hiervoor de volgende maatregelen:

  • Voor een aantal hardlopende producten hebben wij een maximum bestelhoeveelheid ingevoerd, zodat de voorraad eerlijk wordt verdeeld onder de bestellende klanten.
  • Daarnaast hebben wij op een aantal producten (waaronder alcohol) beperkingen ingevoerd. Vanwege de grote vraag en beperkt aanbod zijn deze producten uitsluitend te bestellen door apotheken. Op deze wijze kan de veiligheid van onder andere geneesmiddelenproductie bij apotheken en de ontsmetting van instrumenten bij huisartsen worden gewaarborgd.
  • Vanwege uitval van medewerkers en de toename van het aantal bestellingen, is het niet mogelijk om alle bestellingen op tijd te verwerken. Momenteel zetten wij kantoormedewerkers in om binnengekomen goederen uit te pakken en orders te picken. Wij stellen alles in het werk om bestellingen die wij vóór 18.00 uur ontvangen direct te verwerken. Helaas kunnen wij dit niet garanderen en kan het zijn dat u uw bestelling één of enkele dagen later ontvangt.
  • Wij volgen de berichtgeving rondom de bezorging van PostNL en DHL nauwlettend. Net als deze bedrijven blijven wij tot nader bericht uw bestellingen bezorgen en verzoeken hierbij onze eigen chauffeurs veilige afstand te houden van andere mensen bij het afleveren.

2. Voorraad

  • De voorraad van de bij punt 1 genoemde producten is beperkt en wij zijn hierin afhankelijk van wat wij van onze leveranciers ontvangen. Vanwege de grote vraag worden deze ‘coronaproducten’ daarom op dit moment voor u niet in nalevering geplaatst. Wij verdelen de voorraad van deze producten onder de bestellende klanten en adviseren u om de voorraad op onze website in de gaten te houden. 
  • Vanwege uitval onder medewerkers en de extreme vraag naar bepaalde producten plaatsen wij bestellingen bij onze leveranciers op basis van een prioriteitenlijst. Ook binnengekomen leveringen worden uitgepakt en op voorraad gezet op basis van deze lijst. De lijst wordt samengesteld door onze directie en afdeling inkoop op basis van vraag en aanbod. Op deze manier proberen wij onze voorraad op peil te houden en te voorzien in uw vraag.

3. Afspraken met uw buitendienstmedewerker
Heeft u in de periode t/m 6 april 2020 een afspraak gepland staan met uw buitendienstmedewerker? Dan neemt hij of zij contact met u op om deze te verplaatsen of telefonisch voort te zetten. Onze buitendienstmedewerkers helpen u graag per e-mail of telefonisch.

4. Uitstel Jubileumbeurs
Vanwege het steeds sneller verspreidende coronavirus en de onzekerheid wat dit met zich meebrengt, hebben wij besloten onze Jubileumbeurs op zaterdag 27 juni 2020 helaas niet door te laten gaan. De beurs wordt uitgesteld tot volgend jaar. Wij willen dit feestje namelijk zonder zorgen met u, onze leveranciers en andere genodigden kunnen vieren. De voorbereidingen voor de Jubileumbeurs gaan gewoon door, zodat wij volgend jaar een mooie beurs kunnen neerzetten.

Hoe kunt u ons helpen?
U mag erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om uw bestelling zo compleet en snel mogelijk te leveren. Echter kunnen wij dit niet alleen. Hier hebben wij uw hulp bij nodig! U leest het hier hoe u ons daarbij kunt helpen. 

Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan contact op met de afdeling klantenservice via E. verkoop@hollandpharma.nl.  

Amiset en Vitamins Direct bedanken Holland Pharma

25-03-2020

Wat een leuke verrassing! Zojuist ontvingen wij van een van onze leveranciers en een klant een bus vol bossen rozen voor onze medewerkers als steuntje in de rug in deze pittige en onzekere tijd.

Aangepaste bereikbaarheid en levering tijdens feestdagen

24-03-2020

Tijdens Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag en Pinksteren hebben wij een aangepaste bereikbaarheid en levering. Wij raden u aan uw bestelling daarom vroegtijdig aan ons door te geven.

Recall Jacob Hooy Gemalen Gember

13-03-2020

Van onze leverancier Jacob Hooy krijgen wij het bericht dat zij alle gember gemalen met partijen 18713 en 18714 terugroepen. Deze recall betreft de artikelnummers 607045 (250 gram) en 907505 (1 kilogram).

Bestel nu paasproducten!

09-03-2020

Bestel nu uw paasproducten.

Heel Biologische Geneesmiddelen neemt deel VSM assortiment over

17-02-2020

In september 2019 heeft moedermaatschappij Schwabe Group besloten om met ingang van 1 januari 2020 voor het grootste deel van de VSM producten, namelijk de zelfzorgproducten, op de Nederlandse markt samen te werken met Heel Biologische Geneesmiddelen B.V. als distributiepartner. VSM Geneesmiddelen BV te Alkmaar blijft groothandelsleverancier voor de VSM enkelvoudige geneesmiddelen en de VSM Schüssler mineraalzouten.